Lakiery do drewna to takie same produkty sprzedażowe jak każde inne. Zdarza się wobec tego, że niekiedy przeprowadza się badania, które mają pokazać, na podstawie czego podejmowane są decyzje zakupowe i to także w przypadku lakierów do drewna. Jedno z takich badań przeprowadzone wśród handlowców w ponad sześćdziesięciu różnych sklepach pokazało na przykład, że także w naszym kraju ekologiczność lakierów do drewna zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Tego domagają się klienci od fachowców, których zatrudniają do remontów podłogi. Kolejna rzecz, która ma znaczenie dla popularności danego lakieru, dla jego sukcesu sprzedażowego to przekonanie do konkretnej marki parkieciarzy. A przekonanie ich do nowej marki, nowego rozwiązania nie jest wcale łatwe. Fachowcy bardzo niechętnie decydują się na użycie czegoś, czego nie znają w domu klienta, ponieważ to jest ryzyko ich własnej reputacji. Polscy klienci, fachowcy, preferują dobrej jakości, sprawdzone marki. Cena nie ma tu pierwszorzędnego znaczenia, zwłaszcza, że w ostateczności i za lakier płaci klient. Ale akurat w przypadku zabezpieczenia podłogi oszczędności byłyby w długoterminowej perspektywie nieopłacalne dla klienta. Na lakierze do podłogi nikomu nie opłaca się oszczędzać.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply